2013年9月8日 星期日

與「詠春正統」某師傅技術交流(一)

本來由於時間不合,基本上沒有機會跟「詠春正統」某師傅交流,加上任何交流總會帶來一點點是非,故此都停了一段時間,就是詠春交流會的會長Roger邀請我,我都一次也沒有參加,地點也遠,最多都是看看他們在Facebook的賽後檢討,不過可能武術家都不喜歡文字表達,都沒有甚麼可以看到,又或者是玄之又玄,將功夫講到太神化,我們黃淳樑系詠春,倒也不太喜歡這些東西,不看也罷!

所謂「詠春正統」,就是因為當年葉問宗師送給招允「詠春正統,葉問題」牌匾,此乃葉問宗師生前唯一親題授與其弟子之牌匾,而招允更是唯一曾向葉問宗師行拜師之禮,意義極大,即認同招允是正式的徒弟,而「詠春正統」牌匾,更切切認定他的詠春是正統地位。可惜招允師傅早逝,否則詠春就不止四大天王了。


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:要留意債券、非美貨幣

 我地要知道,美帝加唔加息?減唔減息?唔係睇股巿,而係睇通脹率,如果佢堅持一定要將通脹率控制在2%,即使不再加息,也不代表立刻減息,九月減唔減到冇人知,今年減唔減冇人知,都係估估下。 如果一早知佢唔減,我使乜咁早沽貨,咁早還日圓,去槓桿化呢?人地贏層樓,我只係贏生活費,真係一個天...